online-program_-meditativno-popotovanje-2

Online Meditativno popotovanje

Tu je poletje..čas, ko si želimo malce več časa zase, odmik, sprostitev, umiritev, napolnitev z energijo, sami ali v prijetni družbi. A, predstavljajte si, da imate, pravzaprav, kjerkoli že ste, dostop do izjemnih audio posnetkov, ki vas vodijo bližje k sebi.

Sami posnetki so bili dolgo časa dostopni le na zgoščenki, zdaj pa želim deliti te izjemne tehnike ponuditi še širši množici. Da lahko pravzaprav do njih dostopate preko računalnika, telefona, potrebujete le internet dostop.

Zakaj se mi zdi pomembno, da čim več ljudi zasliši in začuti te tehnike?

♥ Ker prav vsi potrebujemo občutek miru.

 ♥ Ker so ljudje pod izjemnim stresom in lahko nekaj minut na dan, prinese neverjetne spremembe na bolje.

♥ Ker je moč vizualizacijskih tehnik pravzaprav merljiva. Po poslušanju, se odzove naše telo, um, srce in smo skoraj v trenutku napolnjeni s pozitivno energijo.

♥ Ker je joga nidra tradicionalna “čudežna” tehnika, ki nas učinkovito usmeri navznoter. Tako, da najdemo rešitve na naše odgovore.

♥ Ker je izpopolnjen človek inspiracija drugemu in lahko tako izboljšamo počutje vsem, ki pridejo v stik z nami.

♥ Ker so take in podobne tehnike prakticirane že tisoče let. Prenašajo se iz roda v rod, vse do današnjega časa in prostora.

Kaj je pravzaprav joga nidra?

online-program_-meditativno-popotovanje-4

Gre za starodavno tantrično tehniko, ki v prevodu pomeni jogijsko spanje. Je tehnika sproščanja in tehnika vizualizacije s pretokom energije po celotnem telesu. Cilj  je ostati buden ter zavestno opazovati vse procese v našem umu. Z vadbo počasi razvijamo sposobnost opazovanja podzavesti ter končno tudi širjenja zavesti. Joga nidra krepi sposobnost pratjahare – utišanje čutov, torej stanja v katerem obračamo pozornost iz zunanjih objektov v notranjost, kot je zapisano v Patanjalijevih joga sutrah ( zapisal Vyasa ).

Ker je naš um “skladišče” vseh naših doživljajev, pa se lahko le z globokim sproščanjem dotaknemo vseh podzavestnih vzorcev, razrešimo samskare in karmične blokade. Le ti nas namreč vodijo v našem življenju, pa čeprav se tega v večini pravzaprav ne zavedamo. Nosimo ogromno teže, togosti in nesproščenosti. Sam čustveni pa je velikokrat razrahljan in neuravnovešen. Ko se osvobodimo samskar, odpade ogromno teže, tako naredimo prostor za nove cilje. Naš um pa je bolj pozitivno naravnan, mi pa zavestno odločamo o svojem življenju. Kot da se zjasni slika v umu.

Je sistematična metoda sproščanja, popolne fizične, duševne in čustvene sprostitve. Med prakso je videti kot da človek spi, vendar zavest deluje na globlji ravni zavedanja. V tem mejnem stanju, med spanjem in budnostjo, spontano pride do stika med podzavestnimi in zavestnimi razsežnostmi.

Dokazano:

– Permanentno zmanjša krvni pritisk in holesterol

– Okrepi imunski sistem & krvni obtok

– Balansira avtonomni imunski sistem

– Olajša bolečine

– Balansira in ojača endokrini sistem

– Revitalizira in ojača vitalno energijo

– Stabilizira um in čustva

– Poveča kreativnost

– Meditativno stanje

– Odpira srce

– Aktivira našo zdravilno energijo, ki izboljša celoten sistem in počutje.

Pozitivno lahko vpliva na: – Stres – Anksioznost, depresija – Nespečnost – Visok krvni pritisk – Odvisnost, agresija – Prebavne težave – Srčne bolezni – Astma – Diabetes – Kronične bolečine – Multipla skleroza – Postoperacijska stanja – Zdravljenje določenega dela telesa ( ne v obliki klasične medicine ).

Joga nidra naj bi nadomestila več ur kvalitetnega spanca. Ali ni vsak spanec kvaliteten? Pravzaprav ne. Velikokrat imamo namreč močne, barvite sanje ali celo nočne more. Se večkrat zbudimo in premlevamo o stresnih situacijah. Tako smo lahko zjutraj še bolj utrujeno, kot pred spanjem. Praksa joga nidre pa nam pomaga harmonizirati obe možganski hemisferi in tako lažje občutimo notranji mir in občutek sproščenosti.

Kdaj izvajamo joga nidro in kaj je pomembno?

Pravzaprav kadarkoli. Pomembno je, da naredimo celotno prakso, torej 45 minut. Da smo v mirnem prostoru in nas nihče ne moti. Morda vam ustreza malce bolj zatemnjen prostor. Bodite oblečeni v lahkotna sproščena oblačila. Kadar vadite bolj v hladnem vremenu, pa se priporoča ogrniti z odejo.

V samem posnetku boste prejeli vsa potrebna navodila za izvajanje joga nidre. A, vseeno je pomembno omenite še, da med joga nidro ne spimo ampak sledimo navodilom učitelja. Telesa ne premikamo le predajamo se smernicam, kjer bomo opazovali dele telesa, dihanje, prebujali različne občutke, sledili vizualizaciji, aktivirali ustvarjalnost in usmerili pozornost na sankalpo. Našo zavestno pozitivno namero.

Kaj, pa če imamo na razpolago le nekaj minut zase?

online-program_-meditativno-popotovanje-5

Potem se vam pripravila tri izjemne vizualizacijske tehnike. Lahko izvajate leže, sede. Vsaka traja približno 7 minut.

  • idealno pred dnevnimi obveznostmi, da se napolnite s pozitivno energijo,
  • izberite med različno vsebino, odvisno od vaše energije,
  • idealno, kadar ste utrujeni in potrebujete nekaj več motivacije, vzpodbude ali da se le spomnite, za kaj ste lahko hvaležni,
  • da opustite napetost, stres in se osredotočite na vse pozitivno,
  • da se mentalno, čustveno in energetsko dvignete na pozitivno vibracijo.

Vizualizacijske tehnike izvajajo številni po celem svetu. Tako dvignemo nivo seratonina, izboljšamo fokus, dvignemo imunski sistem in se na splošno odločamo v naše najvišje dobro.

Tri vizualizacijske vsebine:

  • Kreiram obilje
  • Hvaležno srce
  • Jaz sem ljubezen

Kaj prejmete na online programu:

  • dostop do vodene joga nidre ( 45 min )
  • tri vizualizacijske tehnike ( vsaka cca 7 min )

Skupno kar 1 uro izjemnih tehnik.

BONUS

  • PDF joga nidra za otroke, tri vizualizacije za otroke

Investicija:

  • € 20

Prijava na info@mokini.si

Dostop do online posnetkov je omogočeno po plačilu. Vračilo plačila ni možno.

 

Online Meditativno popotovanje je pripravila mednarodna učiteljica joge in meditacije Simona Vrhovec, ERYT500, ki je starodavno znanje pridobila v Indiji. Znanje o vizualizacijskih tehnikah pa še dodatno osvojila pri izobraževanju za NLP Coacha.

 

online-program_-meditativno-popotovanje-6

Foto: Mateja J. Potočnik

 

Ste pripravljeni na izjemno sproščeno poletje? Pridružite se nam na Meditativno popotovanje.